기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 15년 지원 경험

Wrike은(는) 무엇인가요?

Wrike 작업 관리 소프트웨어를 사용하여 더 효율적인 작업 방법을 구축할 수 있습니다. 시간이 많이 소요되는 관리 작업을 자동화하여 가장 중요한 작업에 집중할 수 있습니다. 사전 제작된 템플릿을 사용하여 프로젝트 및 워크플로를 빠르게 시작하고, 직관적인 커뮤니케이션 도구를 사용해서 협업을 강화하고, 다양한 프로젝트 보기를 통해 가시성을 높일 수 있습니다. 간트 차트 또는 칸반 보드로 프로젝트를 시각화하고 자동화된 보고 및 상태 업데이트를 통해 이해 관계자에게 필요한 정보를 제공할 수 있습니다. Wrike에서는 무엇이든 간단하게 수행할 수 있습니다.

Wrike은(는) 누가 사용하나요?

팀워크를 수용하고, 여러 프로젝트를 운영하고 고객을 관리해야 하는 중견기업 및 대기업에 적합합니다. 사용자 정의 워크플로, 필드 및 보고서를 통해 요구 사항에 맞게 Wrike를 맞춤화할 수 있습니다.

Wrike 소프트웨어 - 1
Wrike 소프트웨어 - 2
Wrike 소프트웨어 - 3
Wrike 소프트웨어 - 4
Wrike 소프트웨어 - 5

Wrike에 대해 확실하지 않으세요? 인기 있는 대안 제품과 비교

Wrike

Wrike

4.3 (2,586)
US$9.80
무료 버전
무료 체험판
387
161
4.1 (2,586)
4.1 (2,586)
4.3 (2,586)
시작 가격
가격 옵션
특징
통합
사용 편의성
비용 대비 가치
고객 서비스 소프트웨어
€10.99
무료 버전
무료 체험판
235
92
4.4 (12,397)
4.4 (12,397)
4.3 (12,397)
녹색 등급 막대는 평균 등급과 리뷰 수에 따라 결정되는 최우수 제품을 보여줍니다.

Wrike의 다른 적합한 대안

Asana
최상위 등급 기능
마감 관리
태스크 관리
프로젝트 계획/일정 관리
monday.com
최상위 등급 기능
대시보드
직원 관리
템플릿
Microsoft Excel
최상위 등급 기능
데이터 가져오기/내보내기
오프라인 액세스
협업 도구
OpenProject
최상위 등급 기능
다중 프로젝트
태스크 관리
프로젝트 계획/일정 관리
Confluence
최상위 등급 기능
문서 스토리지
지식 기반 관리
협업 도구
Procore
최상위 등급 기능
모바일 액세스
문서 관리
프로젝트 관리
Jira
최상위 등급 기능
애자일 방법론
태스크 관리
프로젝트 계획/일정 관리
ClickUp
최상위 등급 기능
메모 관리
태스크 관리
프로젝트 계획/일정 관리

Wrike 리뷰

평균 점수

종합
4.3
사용 편의성
4.1
고객 서비스 소프트웨어
4.3
특징
4.2
비용 대비 가치
4.1

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Raven
Raven
미국의 Content Manager
검증된 LinkedIn 사용자
마케팅 및 광고, 201~500 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

I adore this program

5.0 2개월 전 신규

장점:

The customer support is unmatched. If I have issues, I can reach out to any of the account managers I have or reach out in the live chat and the issues are always looked into immediately and often resolved within a few hours, at most. The system itself is also fantastic to use, plus it's always growing and adapting to be better!

단점:

Onboarding was a little tough because people were so used to the old way of organizing, often only in spreadsheets.

Hanane
모로코의 Freelance
마케팅 및 광고, 자영업
소프트웨어 사용 목적: 6~12개월
리뷰어 출처

Project management

5.0 지난달 신규

주석: The app is super cool. It's one of the best experiences I've ever had and it's still

장점:

A high quality du application that helps in scheduling tasks .Remote project management

단점:

I loved everything about this special application

Matthew
Matthew
오스트레일리아의 CMO
검증된 LinkedIn 사용자
미디어 제작, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처
출처: GetApp

Extremely Disappointed with the Wrike Team

2.0 3주 전 신규

주석: I’ve been using Wrike for a while now, and honestly, I thought the software was pretty decent. But wow, their customer service and accounts team? A whole different story. We’ve been stuck in this crazy mess because of an internal error made by a former employee and we’ve been trying to sort it out for months in good faith with Wrike, but it’s like talking to a brick wall. It’s super frustrating and feels like we’re just going around in circles. Trying to get through to their customer service is like trying to find a needle in a haystack. They dodge our calls, and getting any sort of response feels like a miracle. Either that or we end up speaking with really unprofessional reps that don't even bother to help or escalate. The times we did end up finally getting someone to help, they basically said, too bad, out of luck! And here’s the kicker – they’ve locked us out of our own data and systems because of this billing issue. It’s like they’re holding our data for ransom, which is just insane. It’s like they’re saying, “Nice data you have there, shame if something happened to it.” Not cool at all. Bottom Line: The software might be okay, but dealing with their team is a nightmare. It’s left a really bad taste in my mouth. If you’re thinking about using Wrike, just be aware of what you might be getting into with their customer service and billing. I’m definitely telling my network to steer clear!

장점:

Good product solution for Project Management and would be an amazing bit of software if the support and accounts team were good to work with. They took an amazing product that I am about to walk away from, just because they have company syndrome now and like abusing the little guy!

단점:

Customer service, support, and billing are awful. Beware!

Stephanie
Stephanie
미국의 System Administrator
검증된 LinkedIn 사용자
정보 기술 및 서비스, 10,000+ 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Improves productivity and information sharing

4.0 3개월 전

주석: Wrike has increased transparency of tasks across the company and defined workflows to free up employees' time for more strategic work. It has simplified internal and external communications by becoming the official platform for all company-wide deliberations and approvals.

장점:

Wrike is an adaptable, powerful, and highly customizable tool. Easily used, with the greatest training and assistance I've encountered. They're constantly adding new functionality in response to user feedback, without disrupting the overall feel or flow of the service.

단점:

Wrike's versatility is fantastic, but it's important to implement it carefully because it's easy to create too many designs and forms. We could have avoided the chaos caused by the explosion of workflows, blueprints, etc., if we had access to more pre-made templates.

Sagana
미국의 Marketing Manager
마케팅 및 광고, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

My Experience With Wrike

4.0 3주 전 신규

장점:

Through online conversation our company is able to collaborate with every staff in our company. The other feature that has been so helpful to us is the ability to manage and track project assignments which ensures we meet deadlines for every project. It's also cheap and affordable hence can be used by small business

단점:

I have no problems with Wrike.it has been perfect.

소프트웨어 범주