기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 17년 지원 경험

Jira은(는) 무엇인가요?

모든 유형의 프로젝트에 맞게 맞춤화할 수 있는 Jira Software는 애자일 팀을 위한 프로젝트 관리 도구입니다. 프로젝트 템플릿으로 시작하거나 팀 자체의 커스텀 워크플로를 만들 수 있습니다. 태스크라고도 부르는 Jira Issues는 완료 시점까지 각 워크플로 단계를 통과하는 모든 작업을 추적합니다. Jira의 자동화 엔진을 통해서는 팀 작업 및 프로세스를 쉽게 자동화할 수 있습니다. 모든 프로젝트 정보를 한 곳에서 관리함으로써 다양한 보고서를 생성하여 진행 상태 및 생산성을 추적하고 누락을 방지할 수 있습니다.

Jira은(는) 누가 사용하나요?

모든 팀

Jira은(는) 어디에 배포할 수 있나요?

클라우드 기반
온프레미스

공급업체 정보

  • Atlassian
  • 위치: 미국, San Francisco
  • 설립 연도: 2013

Jira 지원

  • 전화 지원
  • 24/7(실시간 담당자)
  • 채팅

사용 가능 국가

남아프리카, 네덜란드, 노르웨이, 뉴질랜드, 덴마크 및 기타 25개

언어

덴마크어, 독일어, 러시아어, 스페인어, 영어 및 기타 7개

Jira 가격

시작 가격:

US$7.16/월
  • 예, 무료 체험판이 있습니다.
  • 예, 무료 버전이 있습니다.

Jira은(는) 무료 버전이 있고 무료 체험판을 제공합니다. Jira 유료 버전 시작 가격: US$7.16/월.

가격 요금제 무료 체험판 얻기

공급업체 정보

  • Atlassian
  • 위치: 미국, San Francisco
  • 설립 연도: 2013

Jira 지원

  • 전화 지원
  • 24/7(실시간 담당자)
  • 채팅

사용 가능 국가

남아프리카, 네덜란드, 노르웨이, 뉴질랜드, 덴마크 및 기타 25개

언어

덴마크어, 독일어, 러시아어, 스페인어, 영어 및 기타 7개

Jira 동영상 및 이미지

Jira 소프트웨어 - 1
Jira 소프트웨어 - 2
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Jira 특징

  • @멘션
  • API
  • 간트/타임라인 보기
  • 감사 내역
  • 검색/필터
  • 경보/통지
  • 공급업체 관리
  • 과제 관리
  • 구성 관리
  • 규정 준수 관리
  • 규정 준수 추적
  • 그래픽 사용자 인터페이스
  • 끌어서 놓기
  • 다중 채널 마케팅
  • 다중 프로젝트
  • 대시보드
  • 데이터 가져오기/내보내기
  • 데이터 시각화
  • 데이터 커넥터
  • 디버깅
  • 로그 수집
  • 로드 매핑
  • 리소스 관리
  • 리소스 일정 관리
  • 릴리스 계획
  • 마일스톤 추적
  • 마케팅 자동화
  • 마케팅 캘린더
  • 맞춤형 대시보드
  • 모바일 액세스
  • 목표 관리
  • 목표 설정/추적
  • 문서 관리
  • 문제 관리
  • 문제 추적
  • 미디어 계획
  • 배포 관리
  • 백로그 관리
  • 버전 제어
  • 변경 관리
  • 보고 및 통계
  • 보고/분석
  • 보고/프로젝트 추적
  • 비즈니스 프로세스 자동화
  • 사용률 보고
  • 상태 추적
  • 설문조사 및 피드백
  • 스프린트 계획
  • 승인 프로세스 제어
  • 시각화
  • 시간 및 비용 추적
  • 시간 추적
  • 실시간 보고
  • 실시간 알림
  • 실시간 채팅
  • 아이디어 관리
  • 액세스 제어/권한
  • 양식 관리
  • 예산/예측
  • 예측
  • 용량 관리
  • 우선순위 부여
  • 워크플로 관리
  • 워크플로 구성
  • 위젯
  • 인벤토리 관리
  • 일정 관리
  • 제3자 통합
  • 제품 로드 매핑
  • 주석/참고
  • 지속적 배달
  • 지출 관리
  • 직원 관리
  • 직원 데이터베이스
  • 직원 일정 관리
  • 진행률 추적
  • 칸반 보드
  • 캠페인 관리
  • 커뮤니케이션 관리
  • 타임시트 관리
  • 태그 지정
  • 태스크 관리
  • 태스크 일정 관리
  • 태스크 진행률 추적
  • 태스크 편집
  • 통합 개발 환경
  • 티켓 관리
  • 파일 공유
  • 포트폴리오 관리
  • 품질 보증
  • 프로세스 모델링 및 설계
  • 프로젝트 계획
  • 프로젝트 계획/일정 관리
  • 프로젝트 관리
  • 프로젝트 시간 추적
  • 프로젝트 추적
  • 하위 태스크 관리
  • 협업 도구
  • 호환성 테스트
  • 활동 대시보드
  • 휴가/병가 추적

Jira 대안 제품 추천

Freshdesk는 전 세계 50,000개 이상의 기업이 뛰어난 고객 환경을 구축할 수 있게 해주는 사용하기 쉬운 고객 서비스 소프트웨어입니다.
Slack은 귀사를 위한 디지털 본부입니다. 업무 수행을 위한 명령 센터에 오신 것을 환영합니다.
Redmine은 모든 규모의 팀에서 시간과 예산 범위 내에서 일관성 있게 프로젝트를 제공할 수 있게 도와줍니다.
조직 요구에 따라 맞춤화 가능한 monday.com을 통해 한 곳에서 모든 팀 프로젝트를 관리할 수 있습니다.
Confluence는 프로젝트 관리를 간소화합니다. 마일스톤 및 타임라인을 한곳에서 추적할 수 있습니다.
Asana는 팀의 모든 작업을 구성하고 관리하는 가장 쉬운 방법입니다. 9000개 이상의 고객이 Asana에 별 5개 만점에 4.5개를 주는 이유를 확인해 보십시오.
Wrike는 템플릿, 간트 차트, 자동화된 요청 및 보고서 등을 지원하는 모든 팀을 위한 다목적 프로젝트 관리 소프트웨어입니다.
ClickUp은 완전한 맞춤설정이 가능하고 고유 기능을 지원하며, 세계 최고의 필수적인 프로젝트 관리 도구입니다.
ServiceNow는 일일 지원 작업을 자동화하고 모든 작업 단위를 추적, 측정 및 처리하도록 지원할 수 있습니다. 쉽게 사용하고 확장할 수 있습니다.

Jira 리뷰

평균 점수

종합
4.4
사용 편의성
4.1
고객 서비스 소프트웨어
4.2
특징
4.4
비용 대비 가치
4.3

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Louisa
Louisa
미국의 Customer Success Manager
검증된 LinkedIn 사용자
리테일, 10,000+ 직원
소프트웨어 사용 목적: 1~5개월
리뷰어 출처

Jira is a one-of-a-kind task management system, it's long learning time is offset by its amazing functionalities

5.0 3주 전 신규

주석: Jira is a one-of-a-kind task management system that, while complex and not the easiest to initially learn to how to use, offers features and capabilities that other similar products do not have anything similar to

장점:

My software team can use any type of any type of developer environment, custom workflow designs, offers creative features I did not even know I would like and utilize, good value for cost

단점:

Hard to learn how to use at first, not the easiest to communicate between users and administrators on the program

Jose
Jose
파나마의 Project coordinator
검증된 LinkedIn 사용자
정부 행정, 501~1,000 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

JIRA allows us to align the entire team in a single direction!

4.0 지난달 신규

주석: In general, I consider JIRA as a tool that after being adopted, we simply cannot stop using it. In addition to being very intuitive, coworkers can be informed or report the progress of activities from their mobile device.
It is excellent for involving all departments of the organization in a single direction, when we talk about executing a project with own, contracted or external resources.

장점:

Jira is a very complete tool for tracking tasks, sharing work and, in general, for project control. Getting started with it was very simple and requires practically no learning curve. A very useful feature is that it can be adapted to almost any type of project and the use of templates makes it easier to adapt to the way we want to manage our resources. Notifications can be configured automatically or specifically for a person and we can share documents and photographs as evidence of our work.

단점:

Its licensing may not be as flexible or accessible for small businesses. Therefore, it is important to consider the total number of licenses for which we must pay to use all the functionalities of the tool. It is important to understand that we are storing the historical memory of our projects and even many times contractually, we are obliged to keep this information available several years after finishing a project if the contract requires it.

Aaron
미국의 Sales and Inventory Analyst
소비자 상품, 201~500 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Love Jira!

5.0 3주 전 신규

주석: I really like Jira, it keeps everyone in the organization involved and accountable to their portion of work, and takes out the weight of trying to remember and write down everything that is needed from you. You can just login and refresh your mind!

장점:

Jira makes it very easy to make sure no aspects of a project are overlooked or skipped when moving with speed within our organization! Every step is documented and visible, keeping organization throughout time sensitive projects!

단점:

It took me a bit to understand the different dashboard views within Jira, jumping to see just my tasks, all projects I'm apart of, and kanban views. I know it well now, but I remember some initial frustrations with that when first learning the system

Huans
Huans
스페인의 Engineering Manager
검증된 LinkedIn 사용자
컴퓨터 소프트웨어, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Jira is OK but not great

3.0 2개월 전 신규

장점:

Once it is properly configured it works well for product management

단점:

To Configurate the Project, Boards, Workflows, etc. is very complicated and some actions take a long time to reflect changes.

Maggie
영국의 Consultant
정보 기술 및 서비스, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Best at small scale delivery

5.0 3개월 전

주석: Unmatched in capability and ease of use. Pricing structure makes it easy to make accessible to every business size. Integrations with online collaboration tools have made WFH seamlessly easy. People can overcomplicate how projects are built, so it needs at least one experienced or continuously curious employee to keep benefits > overhead.

장점:

It’s highly customisable- can be as simple or as complex as you need (which means it will work for you and not you for it). Usually, with this though, come specialist roles that you need to hire for (e.g. ‘salesforce specialist), but jira has easily the most extensive publicly available knowledge base. Every question or issue you may ever have, someone has had (and solved) before. Excellent community that also ways has a step by step for you. Continuous intro of new functionality. Integrates with pretty much everything out there

단점:

Not so great when required for large scale delivery. Planner tries to do this, but feels like it doesn’t have the same level of user insight as the rest of the atlassian suite.

소프트웨어 범주