기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 17년 지원 경험

MaintainX

MaintainX

MaintainX은(는) 무엇인가요?

MaintainX는 산업 및 최전방 인력을 위한 세계 최고의 모바일 우선 워크플로 관리 플랫폼 소프트웨어입니다. 장비 및 시설에 대한 유지보수, 안전 및 운영을 위한 현대적인 IoT 지원 클라우드 기반 도구입니다.

MaintainX는 디지털 감사 추적을 통해 기업이 사후 대응 및 예방적 유지보수를 추적하고, 안전 검사, 품질 검사, 운영 체크리스트와 같은 일상 작업을 제어할 수 있게 도와줍니다.

MaintainX은(는) 누가 사용하나요?

제조, 산업, 시설 관리자, 정부, 학교, 병원, 운영 팀, 비즈니스 차량 관리자, 음식점, 창고, 교회, 리테일, 안전/EHS 선두 업체를 대상으로 합니다. SMB부터 대기업까지 지원합니다.

MaintainX 소프트웨어 - 1
MaintainX 소프트웨어 - 2
MaintainX 소프트웨어 - 3
MaintainX 소프트웨어 - 4
MaintainX 소프트웨어 - 5

MaintainX에 대해 확실하지 않으세요? 인기 있는 대안 제품과 비교

MaintainX

MaintainX

4.8 (654)
US$0.00
무료 버전
무료 체험판
134
17
4.8 (654)
4.7 (654)
4.8 (654)
시작 가격
가격 옵션
특징
통합
사용 편의성
비용 대비 가치
고객 서비스 소프트웨어
US$12.00
무료 버전
무료 체험판
467
34
4.5 (5,132)
4.3 (5,132)
4.4 (5,132)
녹색 등급 막대는 평균 등급과 리뷰 수에 따라 결정되는 최우수 제품을 보여줍니다.

MaintainX의 다른 적합한 대안

monday.com
최상위 등급 기능
다중 캠페인
인벤토리 추적
제품 식별
IBM Maximo Application Suite
최상위 등급 기능
유지보수 관리
인벤토리 관리
작업 주문 관리
ProSpace
최상위 등급 기능
룸 예약
부실 사용 일정
온라인 예약

MaintainX 리뷰

평균 점수

종합
4.8
사용 편의성
4.8
고객 서비스 소프트웨어
4.8
특징
4.5
비용 대비 가치
4.7

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

점수별 리뷰 찾기

5
80%
4
18%
3
1%
2
0%
David
David
미국의 IT Director
검증된 LinkedIn 사용자
자동차, 201~500 직원
소프트웨어 사용 목적: 무료 체험판
리뷰어 출처

Better Than Any Other Work Order Software or Mobile App

5.0 5년 전

주석: We are a full scale IT department and we have been able to respond more quickly to our end users needs. It has allowed us to be more focused on customer service and time management. MaintainX has also allowed us the ability to be able to enter work orders on the fly so we do not forget to take care of something. I have not worked with any other software or app that has given us this type of functionality with so much ease and value for the price.

장점:

The ease of functionality in creating work orders for myself, staff and end users. The ability to easily create repeating work orders for backup and preventative maintenance items. The reporting dashboard is really nice and allows me to see a well rounded view of where we stand. I think I most enjoy how fast the app notifies me of a new request and status updates.

단점:

I would like to see the ability to have work orders created based on known email addresses as well.

Chase
미국의 Regional Sales Manager
식품 및 음료, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Easy to Use

5.0 4주 전 신규

주석: - Love MaintainX. It's been a great tool for our business and has helped us grow our asset management abilities.

장점:

- The convenience and ease use but also the ability to rely on support and service from MaintainX

단점:

Copying and pasting assets takes too much time.

검증된 리뷰어
검증된 LinkedIn 사용자
화학, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 1~5개월
리뷰어 출처

decent for an entry level program

3.0 3년 전

주석: Decent program to track work orders and manage assets. Very easy to use. Mobile app is helpful. not impressed with overall features and functionality. Data input way too time consuming.

장점:

Very easy to use, mobile app is helpful.

단점:

inability to mass edit in spreadsheet format, worksheets are time consuming and basic. Lack space to input details such as component info for equipment, specs, etc. Lack of many desired features and functionality. mobile app doesnt show all info or allow editing of info when it comes to inventory control etc.

MaintainX 응답

3년 전

Hi there, Thanks for leaving a review for MaintainX. We are sorry to hear that your experience has been anything less than exceptional so far. We have a team available to assist with data input and help set up your organization for you. We would love the opportunity to learn more about your feedback and ensure that we have enabled all the functionality you are looking for. If we are missing any functionality, our team would love to understand what you need so we can include it on our roadmap. Feel free to reach out to us at your earliest convenience. Best, MaintainX

Amber
캐나다의 Business Support Specialist
레크리에이션 시설 및 서비스, 501~1,000 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Maintain X

5.0 4개월 전

주석: It has been great moving to Maintain X. They always work with us for our success!

장점:

Maintain X has such great features and after doing A LOT of research and testing of other platforms, out performs all that I have found. It is very user friendly (which is helpful for folks who are used to working on the tools and not as much with technology). The support we get is great - from chat to our account manager. They have always tried to work with us to find ways we can utilize the system in a way that works for us. We use it everyday all day for work orders (Reactive), and preventative (PM) and it has been a dream since we implemented it over a year ago now. We also use another app that has integrated well with helping us automate other jobs that we used to manually put into Maintain X.

단점:

Pricing is per seat - it would be great if there was a package price for unlimited users or even "up to 30 or 50" users. It would be nice to be able to access reporting on mobile. Would like more than just 1 level of hierarchy (parent/child) in assets and locations.

Flovent
아이슬란드의 Director of technical dep.
식품 생산, 201~500 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Myllan-Ora. Experience

5.0 지난달 신규

주석: Fantastic, it is fast even when I am working with lot of photos.

장점:

How simple it is, and easy the app is to work on

단점:

nothing yet I have been using it for about 3 years now and still happy