기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 18년 지원 경험

MaintainX

MaintainX

MaintainX은(는) 무엇인가요?

MaintainX는 산업 및 최전방 인력을 위한 세계 최고의 모바일 우선 워크플로 관리 플랫폼 소프트웨어입니다. 장비 및 시설에 대한 유지보수, 안전 및 운영을 위한 현대적인 IoT 지원 클라우드 기반 도구입니다.

MaintainX는 디지털 감사 추적을 통해 기업이 사후 대응 및 예방적 유지보수를 추적하고, 안전 검사, 품질 검사, 운영 체크리스트와 같은 일상 작업을 제어할 수 있게 도와줍니다.

MaintainX은(는) 누가 사용하나요?

제조, 산업, 시설 관리자, 정부, 학교, 병원, 운영 팀, 비즈니스 차량 관리자, 음식점, 창고, 교회, 리테일, 안전/EHS 선두 업체를 대상으로 합니다. SMB부터 대기업까지 지원합니다.

MaintainX 소프트웨어 - 1
MaintainX 소프트웨어 - 2
MaintainX 소프트웨어 - 3
MaintainX 소프트웨어 - 4
MaintainX 소프트웨어 - 5

MaintainX에 대해 확실하지 않으세요? 인기 있는 대안 제품과 비교

MaintainX

MaintainX

4.8 (779)
US$21.00
무료 버전
무료 체험판
136
16
4.8 (779)
4.7 (779)
4.8 (779)
시작 가격
가격 옵션
특징
통합
사용 편의성
비용 대비 가치
고객 서비스 소프트웨어
US$8.00
무료 버전
무료 체험판
467
34
4.5 (5,402)
4.3 (5,402)
4.4 (5,402)
녹색 등급 막대는 평균 등급과 리뷰 수에 따라 결정되는 최우수 제품을 보여줍니다.

MaintainX의 다른 적합한 대안

monday.com
최상위 등급 기능
만기일 추적
인벤토리 추적
제품 식별
IBM Maximo Application Suite
최상위 등급 기능
유지보수 관리
인벤토리 관리
작업 주문 관리
Microsoft Excel
최상위 등급 기능
데이터 가져오기/내보내기
오프라인 액세스
협업 도구

MaintainX 리뷰

평균 점수

종합
4.8
사용 편의성
4.8
고객 서비스 소프트웨어
4.8
특징
4.6
비용 대비 가치
4.7

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

점수별 리뷰 찾기

5
81%
4
18%
3
1%
2
0%
Jill
Jill
미국의 President
검증된 LinkedIn 사용자
시설 서비스, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 6~12개월
리뷰어 출처

Great Work Order System! Even Better Support!

5.0 2년 전

주석: One of the most affordable, customizable systems we have seen, and the customer service is so responsive and out of this world.

장점:

MaintainX was very easy to customize to our needs. The techs were very helpful in taking our criteria, and helping us set up a system that works for us and our clients. We highly recommend them!!!

단점:

We would love to be able to upload our own bulk work orders in order to have control over the timing of when they are seen by our technicians.

Edgar
미국의 IT Tech
소비자 상품, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Love it with all my heart

5.0 2개월 전 신규

주석: Love it a lot, prefer it better to the other service we had

장점:

Easy to use, very user friendly, how simply the app is

단점:

What I don’t like is when started a time it’s only visible on that device

검증된 리뷰어
검증된 LinkedIn 사용자
와인 및 주류, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Great Support when transitioning to digtal

3.0 11개월 전

주석: "It's been a challenging journey, but most of the problems you are facing are due to the presence of incorrect data. This is where our customer support team comes in. I hold regular meetings with them to ensure that we are all set for success. I do wish that the app had a more user-friendly interface, with visual aids and a search function similar to Google. However, I must say that it is a well-designed and forward-thinking product that will certainly enhance your overall efficiency."

장점:

Great support and they are on the right path to have an front line first app

단점:

The lack of customizations and the lack of levels of access and cost.

Sam
뉴질랜드의 Senior Manager - Technical Services
의료 기기, 201~500 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Excellent system, Excellent support

5.0 3개월 전

주석: Excellent implementation and ongoing support.

장점:

MaintainX has allowed us to streamline our old paper-based maintenance procedures by creating new digital, dynamic MaintainX procedures. Users can easily complete procedures on a device at the point of use, upload photos and provide accurate, real-time updates on work orders. Procedures are incredibly versatile and customisable and can be used for so much more than just basic maintenance activities. Our dated excel-based asset register has now been replaced with a detailed asset management system that automatically links any Work Order with its associated asset. This provides an accurate history of any work performed for any of our assets and has saved so much time by not having to manually search through records to find the information we're looking for. The meters feature has also now allowed us to track and monitor a wide range of readings accross our assets and facilities, providing real time visibility on equipment performance and the ability to identify negative trends before they results in a breakdown. The MaintainX support team also provide a fantastic service. The live chat and ticketing systems put you in contact with a real person who can guide you through any troubleshooting with the system. We also have a dedicated account manager who catches up with us regularly to keep us up to date on upcoming improvements, supports system integration and answer any other questions we might have.

단점:

MaintainX is a great system and the team are constantly updating it with new features and bug fixes. While its great having such support and an ever evolving system, sometimes it can be difficult to keep on top of all the new updates. Fortunately the new changelog feature now allows you access to a full version history of all changes if you need more detail.

tina
미국의 Document Specialist
유제품, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Document Specialist

5.0 2개월 전 신규

주석: Over all experience has been great, works well for our needs

장점:

I like how easy it is to create work orders

단점:

No dislikes, have found it to be very user friendly