기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 18년 지원 경험

EngageBay CRM

EngageBay CRM

EngageBay CRM은(는) 무엇인가요?

아름답고 매력적인 이메일을 디자인 및 전송하고 버튼 클릭 한 번으로 이메일 마케팅 캠페인을 실행할 수 있습니다. 웹 양식을 사용하여 전환율을 크게 개선할 수 있습니다. 간단한 끌어서 놓기 디자이너를 사용하여 놀라운 랜딩 페이지를 만들 수 있습니다. 이메일 마케팅 자동화를 통해 고객을 육성할 수 있습니다. 일상 업무를 자동화하여 비즈니스 효율을 높일 수 있습니다. 전문가처럼 소셜 미디어 고객의 참여를 유도할 수 있습니다. 어떤 장치에서나 팀이 액세스할 수 있는 하나의 장소에서 모든 영업 및 마케팅 자료를 관리할 수 있습니다.

EngageBay CRM은(는) 누가 사용하나요?

방문자 획득, 참여, 육성 및 고객 전환을 위해 저렴한 올인원 영업 및 마케팅 소프트웨어가 필요한 중소규모의 기업을 대상으로 합니다.

EngageBay CRM 소프트웨어 - 1
EngageBay CRM 소프트웨어 - 2
EngageBay CRM 소프트웨어 - 3
EngageBay CRM 소프트웨어 - 4
EngageBay CRM 소프트웨어 - 5

EngageBay CRM에 대해 확실하지 않으세요? 인기 있는 대안 제품과 비교

EngageBay CRM

EngageBay CRM

4.7 (884)
US$14.99
무료 버전
무료 체험판
228
31
4.5 (884)
4.7 (884)
4.8 (884)
시작 가격
가격 옵션
특징
통합
사용 편의성
비용 대비 가치
고객 서비스 소프트웨어
US$8.00
무료 버전
무료 체험판
467
34
4.5 (5,395)
4.3 (5,395)
4.4 (5,395)
녹색 등급 막대는 평균 등급과 리뷰 수에 따라 결정되는 최우수 제품을 보여줍니다.

EngageBay CRM의 다른 적합한 대안

monday.com
최상위 등급 기능
만기일 추적
인벤토리 추적
제품 식별
Pipedrive
최상위 등급 기능
리드 관리
연락처 관리
판매 파이프라인 관리
Brevo
최상위 등급 기능
연락처 관리
이메일 캠페인 관리
캠페인 분석
Agile CRM
최상위 등급 기능
리드 관리
연락처 관리
연락처 데이터베이스
GetResponse
최상위 등급 기능
마케팅 자동화
이메일 마케팅
이메일 캠페인 관리
Marketo Engage
최상위 등급 기능
보고/분석
이메일 캠페인 관리
캠페인 일정 관리
Freshdesk
최상위 등급 기능
실시간 소비자 대면 채팅
지원 티켓 관리
티켓 관리

EngageBay CRM 리뷰

평균 점수

종합
4.7
사용 편의성
4.5
고객 서비스 소프트웨어
4.8
특징
4.6
비용 대비 가치
4.7

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Elizabeth
Elizabeth
오스트레일리아의 Marketing Manager
검증된 LinkedIn 사용자
법률 서비스, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

고려된 대안:

Great, Value for Money Solution for a B2B

4.0 7개월 전

주석: We were looking for a solution that would suit a B2B and were comparing various options against the features of Pardot and Hubspot. EngageBay came out as the most cost-effective solution that gave us most of the features but at a much more reasonable cost. We are happy with the choice of EngageBay for our business. Not only is it good value, but it is easy to use and the support is better than their competitors (including some of the market leaders which I have experienced first hand).

장점:

It does everything we need at a much more reasonable cost than than the market-leading marketing platforms and CRMs. Also, the interface is much easier to use and far more intuitive than some of the market leaders, eg. SalesForce/Pardot. The support team are responsive and will answer any questions which is helpful particularly in the set up phase. We are based in Australia, so sometimes there is a time lag but it has not caused us any issues to date.

단점:

There are a few missing features which would seem to be obvious, eg. not being able to sort on every column of data or only having the client's first name listed in some places when having both names would be more helpful or not having the ability to insert an email link into their templates. However, these can be worked around.

Anthony
인도의 Administrator
회계, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 1~5개월
리뷰어 출처

"EngageBay is an excellent all-in-one CRM and marketing tool! The platform is user-friendly"

4.0 지난달 신규

주석: EngageBay is an excellent all-in-one CRM and marketing tool! The platform is user-friendly, packed with features, and offers great value for the price. The customer support team is outstanding, and [sensitive content hidden], in particular, went above and beyond to assist me. He was knowledgeable, patient, and quick to resolve my queries. Highly recommend EngageBay for businesses looking for a reliable CRM with top-notch support.

장점:

It is comprehensive CRM so for small teams it is good software and centralized System. the Customer Support is good.

단점:

Will update as we use for longer period.

Rob
미국의 CEO
컴퓨터 소프트웨어, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 6~12개월
리뷰어 출처

Look elsewhere

1.0 4개월 전

주석: We have had continual problems trying to be productive using this service. Nothing is straighforward and there are strange side effects and bugs. Online documtation is very poor, so you have to ask almost everything via support. Support chat is fast but low quality. Support tickets are better but they close them without resolving anything so you have to keep bugging them. The most disappointing feature was automations, where they have only limited things that can trigger an automation and limited choices for what the automation can do. You can have multiple automations but there is no priority between them so you end up having to just have one very large one. Not designed or implemented well. It is completely unacceptable that customer support tickets in the Support section are not reliably showing up in saved views. Sounds good on paper but in practice it is not there. Look elsewhere.

장점:

Combines marketing automation, CRM, and ticketing system.

단점:

Nothing is straightforward, there are numerous bugs and poor design decisions, ticket views are unreliable (sometimes do not show all matches!).

EngageBay 응답

3개월 전

Hi Rob, Sorry to know about your experience. The team is already working on adding the triggers and they should be live in a couple of days. We will let you know once the triggers are added. Please reach out to our support to share any further feedback you may have and we would be more than happy to work on them.

Justin
미국의 Director of Operations
마케팅 및 광고, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 1~5개월
리뷰어 출처

Best Onboard Experience

5.0 3개월 전

주석: Quick, Easy and Extremely user friendly!

장점:

The user friendly onboarding. Super easy and quick! Let's not mention the landing page templates!

단점:

Can't really say that I disliked anything about the overall experience

Chris
뉴질랜드의 Implementation Specialist
물류 및 공급망, 201~500 직원
소프트웨어 사용 목적: 1~5개월
리뷰어 출처

고려된 대안:

Nice Forms and superb support

5.0 2주 전 신규

주석: really friendly and quick support that helped me with my issue. Beautiful forms

장점:

Easy to use and quick to set up. Forms are highly customizable

단점:

not much, just some stuff is behind a pay wall, but that is to expected

소프트웨어 범주