기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 18년 지원 경험

Ziflow은(는) 무엇인가요?

Ziflow는 최고의 광고 협업 및 온라인 프루핑 플랫폼입니다. Ziflow는 대행사와 브랜드가 뛰어난 광고 콘텐츠르 제공할 수 있게 도와줍니다. 비디오, 디지털, 웹, 문서, 이미지, 오디오, 배너, GIF 등에 대한 명확한 피드백을 위한 단일 플랫폼입니다. 빠른 승인을 위해 유연한 워크플로를 지원합니다. 최고의 광고 및 프로젝트 관리 앱과 통합됩니다. SOC2 보안 인증을 지원합니다. 주요 고객에는 Showtime, McCann Worldgroup, AWS, Weber, Specialized 및 Dupont이 있습니다.

Ziflow은(는) 누가 사용하나요?

Ziflow는 광고 검토 및 승인 프로세스를 위해 광고 협업 온라인 프루핑 솔루션이 필요한 대행사 및 브랜드를 위해 설계되었습니다.

Ziflow은(는) 어디에 배포할 수 있나요?

클라우드 기반
온프레미스

공급업체 정보

  • Ziflow
  • 위치: 미국, NORWOOD
  • 설립 연도: 2017

Ziflow 지원

  • 전화 지원
  • 24/7(실시간 담당자)
  • 채팅

사용 가능 국가

가나, 건지, 과들루프, 과테말라, 괌 및 기타 148개

언어

독일어, 스페인어, 영어, 일본어, 중국어 및 기타 2개

Ziflow 가격

시작 가격:

US$249.00/월
  • 예, 무료 체험판이 있습니다.
  • 예, 무료 버전이 있습니다.

Ziflow은(는) 무료 버전이 있고 무료 체험판을 제공합니다. Ziflow 유료 버전 시작 가격: US$249.00/월.

가격 요금제 무료 체험판 얻기

공급업체 정보

  • Ziflow
  • 위치: 미국, NORWOOD
  • 설립 연도: 2017

Ziflow 지원

  • 전화 지원
  • 24/7(실시간 담당자)
  • 채팅

사용 가능 국가

가나, 건지, 과들루프, 과테말라, 괌 및 기타 148개

언어

독일어, 스페인어, 영어, 일본어, 중국어 및 기타 2개

Ziflow 동영상 및 이미지

Ziflow 소프트웨어 - 1
Ziflow 소프트웨어 - 2
Ziflow 소프트웨어 - 3
Ziflow 소프트웨어 - 4
Ziflow 소프트웨어 - 5
6개 더 보기
Ziflow 동영상
Ziflow 소프트웨어 - 1
Ziflow 소프트웨어 - 2
Ziflow 소프트웨어 - 3
Ziflow 소프트웨어 - 4
Ziflow 소프트웨어 - 5

Ziflow 특징

  • @멘션
  • Third-Party Integrations
  • 감사 관리
  • 검색/필터
  • 경보/통지
  • 광고 관리
  • 규정 준수 추적
  • 대량 업로드
  • 맞춤형 브랜딩
  • 맞춤형 템플릿
  • 모니터링
  • 모바일 액세스
  • 문서 검토
  • 문서 관리
  • 버전 제어
  • 보고 및 통계
  • 보고/분석
  • 성능 메트릭
  • 승인 프로세스 제어
  • 시간 추적
  • 액세스 제어/권한
  • 워크플로 관리
  • 주석/참고
  • 채팅/메시징
  • 캠페인 관리
  • 콘텐츠 관리
  • 태스크 관리
  • 파일 공유
  • 프로젝트 관리
  • 협업 도구

Ziflow 대안 제품 추천

Adobe PDF Library를 사용하면 대규모 애플리케이션에서 PDF의 생성, 조작 및 관리를 자동화하여 출시 시기를 앞당길 수 있습니다.
QuickReviewer는 보다 신속한 피드백을 통해 더 빠른 디자인 승인 프로세스가 필요한 팀을 위한 온라인 프루핑 소프트웨어입니다.
Frame.io 동영상 협업 기능을 사용하면 미디어를 비공개로 업로드 및 검토하고 팀 전체와 공유할 수 있습니다.
Wrike는 사전 제작된 템플릿, 시간 추적, 간트 차트, 칸반 보드 등이 포함된 기업 협업 소프트웨어입니다.
monday.com은 모든 규모의 팀을 위해 커뮤니케이션을 개선하고 생산성을 향상시켜 주는 강력한 협업 관리 플랫폼입니다.

Ziflow 리뷰

평균 점수

종합
4.8
사용 편의성
4.6
고객 서비스 소프트웨어
4.8
특징
4.6
비용 대비 가치
4.6

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

점수별 리뷰 찾기

5
77%
4
23%
3
0%
Clifton
Clifton
미국의 Owner/Creative Director
검증된 LinkedIn 사용자
그래픽 디자인, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 1~5개월
리뷰어 출처

Internal and External Proofing

5.0 5년 전

주석: We've been able to solve the following:
- Accountability on updates (client or employee issues)
- Better attention to details (senior staff overseeing junior staff work before sending to client)
- Time saved on emailing proofs and tracking what was/wasn't done.
- Getting clients on board with the same proofing process. Previously some clients printed, then marked up proofs, then scanned and sent back. Others just sent a list of updates through email. Others marked up in Adobe Acrobat. Great to have everyone on the same page using the same tool!

장점:

We needed a proofing tool to streamline our approval process internally and externally. I like that we can do internal reviews before sending proofs to clients. This helps me train my Senior staff to pay more attention to details and make sure they're catching any issues with proofs before sending to the client. Clients love the ability to see previous versions. The software also allows for accountability on updates. We're able to track if updates were made for clients and if clients missed updates.

단점:

Overall the product is very intuitive, but with so many options in the proofing proces, onboarding can be difficult at first and training clients can take some time. But once everyone is on the same page on how the process works, it's a great tool and worth the effort.

Julie
미국의 Project Manager
건강, 웰빙 및 피트니스, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Project Manager

5.0 5개월 전

주석: We use Ziflow as an integration with Monday.com. It is seamless and haven't had any issues with disconnect.
I train our teams in the Ziflow for both Reviewers (contact) and Users. They have been able to very quickly adapt and utilize the system right away.
I utilize this system to help me keep all proofing information in one place, know the activity and status of proofs.

장점:

This is a user-friendly product both on back and front end.

단점:

I really don't have any complaints. I have been happy overall and I haven't experienced any downtime, poor customer service or system limitations.

고려된 대안: monday.com

Ziflow 선택 이유: Ziflow is a superior system in every way that I utilize the system.

Ziflow 전환 이유: Ziflow is a superior system in every way that I utilize the system.

Gabe
미국의 CEO
의류 및 패션, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 6~12개월
리뷰어 출처

Ziflow

3.0 6년 전

주석: It’s ok.... can probably have someone build this for me for $500 overseas with the same functions. Most customers do not use the tools to show changes. Mostly everything is emailed or commented.

장점:

Editing and communication area for the customer.

단점:

Backend search is not the greatest. Having a google type of search on top for everything that is available in our account is needed. Very hard to search for certain proofs.

Robin
미국의 CEO and Designer
미디어 제작, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Sharing the Ziflow LOVE

5.0 7개월 전

주석: We are in our sixth year of Ziflow and have turned many people into customers that share our love the platform.

장점:

We tested a lot of other platforms and Ziflow is the best by far. We were able to easily integrate it into our systems to track status along with other elements. They take the management out of the design process so you can concentrate on what you do best...Creating!

단점:

The only thing that I don't like is the notifications. I like knowing when things are being reviewed. I wish there was another option to let you know people are reviewing without having to be notified on all comments.

Megan
미국의 Graphics Coordinator
소비자 상품, 10,000+ 직원
소프트웨어 사용 목적: 6~12개월
리뷰어 출처

Go with Ziflow

5.0 7개월 전

주석: Wonderful. I used the testing folder extensively at first to get the hang of how we wanted to save our own workflow templates and add our own branding to the emails that are sent for our PDF proofs. Once I beta tested several PDF workflow scenarios for our business. After getting very comfortable, I presented it to our group to roll out for our PDF workflow. It is great for when others are on vacation that I can go in and proceed to the next proofing step or advance the project further. I also like that we can search to find jobs quickly. It has also been great for our internal departments to receive creative work that they can view, comment, approve, or request changes without it getting lost in a string of emails. This has increased our turn-around time.

장점:

Customer service response is so quick and they helped us by implementing some feature requests to better adapt to the way we proof things out to our clients. It organizes our PDF revisions so we don't have to wonder if everyone is looking at an incorrect version. I searched for quite some time looking at what other companies offered to find a good solution that included print color separations. I accidentally ran across Ziflow and it quickly caught my attention because it had what I was looking for (finally!). Viewing color separations when opening a proof is great for our packaging clients, and is a feature we heavily rely upon. Having commenting/mark up tools and the ability to download PDF reports is a nice plus. I also like that their online help menu can pull up relevant answers and is kept up-to-date. But, the email support has been top notch, too. It is nice to have a project management dashboard to quickly see what has been opened, commented, or a decision made.

단점:

I think overall they do a wonderful job with an in depth live demo, in which they were asking about our workflows so we could focus on how Ziflow would best work for us. But, I think before diving into training new Ziflow customers, it is important to slow down and go over the dashboard and side menu items before going directly into the Admin settings.