기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 15년 지원 경험

Xero은(는) 무엇인가요?

중소기업 소유자 및 회계 담당 직원을 위해 설계된 수상 경력이 있는 온라인 회계 소프트웨어입니다. 인터넷에 연결된 모든 컴퓨터 또는 모바일 장치에서 사용 가능합니다. 비즈니스 재무 및 현금 흐름이 실시간으로 업데이트됩니다. 은행 계좌의 거래 내역을 가져올 수 있습니다. 무제한 사용자 로그인이 지원됩니다. 1,000개 이상의 타사 비즈니스 애플리케이션과 통합됩니다. 여러 통화가 지원됩니다. 원장 하나를 통해 데이터에 액세스할 수 있어 회계 담당 직원과 고객이 재무 관련 작업을 함께 수행할 수 있습니다.

Xero은(는) 누가 사용하나요?

모든 중소기업 및 회계 및 장부 기장 방식에 적합합니다.

Xero 소프트웨어 - 1
Xero 소프트웨어 - 2
Xero 소프트웨어 - 3
Xero 소프트웨어 - 4

Xero에 대해 확실하지 않으세요? 인기 있는 대안 제품과 비교

Xero

Xero

4.4 (2,847)
US$7.50
무료 버전
무료 체험판
173
155
4.3 (2,847)
4.2 (2,847)
4.0 (2,847)
시작 가격
가격 옵션
특징
통합
사용 편의성
비용 대비 가치
고객 서비스 소프트웨어
US$20.00
무료 버전
무료 체험판
97
31
4.3 (617)
4.4 (617)
4.2 (617)
녹색 등급 막대는 평균 등급과 리뷰 수에 따라 결정되는 최우수 제품을 보여줍니다.

Xero의 다른 적합한 대안

Zoho Books
최상위 등급 기능
송장 작성
온라인 송장
청구 및 송장 발행
Microsoft Excel
최상위 등급 기능
데이터 가져오기/내보내기
오프라인 액세스
협업 도구
NetSuite
최상위 등급 기능
수표 작성
전자 결제
중복 지급 알림

Xero 리뷰

평균 점수

종합
4.4
사용 편의성
4.3
고객 서비스 소프트웨어
4.0
특징
4.3
비용 대비 가치
4.2

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Julian
Julian
지브롤터의 Managing Director
검증된 LinkedIn 사용자
컴퓨터 소프트웨어, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Excellent accounting software

5.0 3주 전 신규

주석: Been using Xero for years and have only good things to say. Its been a game changer for us.

장점:

Once it is setup, it will change the way you work. With a streamlined and easy to use interface it is great for day to day business, and for checking reports too. Bank reconciliation and reminders are super important features.

단점:

The chart of accounts was a bit confusing but understand it now.

Rebekah
영국의 Office Manager
정보 기술 및 서비스, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Brilliant product

5.0 지난달 신규

주석: Really good, does what it says on the tin (so to speak!), perfect for our use case.

장점:

Xero is very easy to use, it has a lot of useful features that make it stand out ahead of similar software

단점:

There isn't much that I don't like, but maybe some more customisation to the interface would be nice, to make things cleared to see when needed or to remove bits I don't want to see.

Julio
콜롬비아의 CFO Analyst
회계, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Xero, Basic Accounting Software

3.0 2개월 전 신규

주석: We used Xero for the basic accounting of our company, and the results were great the software is cloud based, and you can input and deliver financial reports with it.

장점:

I like that it did what it had to do, this suffer is a very complete software. It has a lot of integrations. You can integrate it with almost every single financial analysis, software available, and with all the banking within the US.

단점:

I find that the interface needs work, I think that famous software like this should be able to edit or personalize the interface

Nancy
미국의 President
식당, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Great Software

4.0 4주 전 신규

장점:

really easy to use & can have a multiple tabs open at one time

단점:

needs more keyboard shortcuts & better access controls for users

검증된 리뷰어
검증된 LinkedIn 사용자
리테일, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Easy and straightforward for a small business but scales and handles large business too

5.0 2개월 전 신규

장점:

Xero pioneered the cloud accounting toolset and makes it very easy for the smallest of one-person micro businesses to maintain good, clean accounts. It also makes receipt management and reconciling expenses and revenue so simple that you can be your own bookkeeper. It's also powerful enough to run large multimillion dollar business, so it scales very well.

단점:

The inventory management tool is quite basic, suitable for a small business, but we needed to go deeper with our inventory/warehouse management so have integrated Xero with a 3rd party tool from Cin7.