기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 17년 지원 경험

Xero은(는) 무엇인가요?

중소기업 소유자 및 회계 담당 직원을 위해 설계된 수상 경력이 있는 온라인 회계 소프트웨어입니다. 인터넷에 연결된 모든 컴퓨터 또는 모바일 장치에서 사용 가능합니다. 비즈니스 재무 및 현금 흐름이 실시간으로 업데이트됩니다. 은행 계좌의 거래 내역을 가져올 수 있습니다. 무제한 사용자 로그인이 지원됩니다. 1,000개 이상의 타사 비즈니스 애플리케이션과 통합됩니다. 여러 통화가 지원됩니다. 원장 하나를 통해 데이터에 액세스할 수 있어 회계 담당 직원과 고객이 재무 관련 작업을 함께 수행할 수 있습니다.

Xero은(는) 누가 사용하나요?

모든 중소기업 및 회계 및 장부 기장 방식에 적합합니다.

Xero 소프트웨어 - 1
Xero 소프트웨어 - 2
Xero 소프트웨어 - 3
Xero 소프트웨어 - 4

Xero에 대해 확실하지 않으세요? 인기 있는 대안 제품과 비교

Xero

Xero

4.4 (2,963)
US$29.00
무료 버전
무료 체험판
175
155
4.3 (2,963)
4.2 (2,963)
4.0 (2,963)
시작 가격
가격 옵션
특징
통합
사용 편의성
비용 대비 가치
고객 서비스 소프트웨어
US$20.00
무료 버전
무료 체험판
96
31
4.4 (638)
4.4 (638)
4.2 (638)
녹색 등급 막대는 평균 등급과 리뷰 수에 따라 결정되는 최우수 제품을 보여줍니다.

Xero의 다른 적합한 대안

Zoho Books
최상위 등급 기능
소득 및 대차대조표
송장 작성
청구 및 송장 발행
NetSuite
최상위 등급 기능
손익계산서
중복 지급 알림
활동 대시보드
Microsoft Excel
최상위 등급 기능
데이터 가져오기/내보내기
오프라인 액세스
협업 도구

Xero 리뷰

평균 점수

종합
4.4
사용 편의성
4.3
고객 서비스 소프트웨어
4.0
특징
4.3
비용 대비 가치
4.2

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Harry
Harry
영국의 Head of Creative
검증된 LinkedIn 사용자
정보 서비스, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

A straight-forward system for managing business finances

5.0 2주 전 신규

주석: An easy-to-use finance system that meets multiple requirements in a simplistic and user-friendly way.

장점:

How easy it is to manage expenses in their various statuses - it's transparent with helpful notifications and also easy to upload new recipets and details.

단점:

Creating a login requires a seperate phone app for verification which is understandable from a security perspective but does slow down the setup process.

Monika
영국의 Finance and Support Manager
건설, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Amazing at efficiency

5.0 3주 전 신규

주석: Overall I can't imagine using different software. We briefly used Sage for payroll and it was too detailed and clunky, with Xero it was an easy setup and efficient process each time.

장점:

Simplicity and ease of use. You don't have to be a qualified accountant to be able to use it, but if you are, the whole system is very helpful and you can automate so much!

단점:

The support takes time to get your ticket answered but when it is, any follow-ups are quick.

Marquerette
남아프리카의 Professional Accountant
회계, 자영업
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Do ot use Xero acciunt if you will need support

2.0 2주 전 신규

주석: Fairly satisfactory, I had an issue with updating my payment details but there was an issue and support was useless.

장점:

REDUCED TIME-RELATED TO DATA CAPTURING and cloud-based - no backup needed or software updates

단점:

The support is very basic and no real solutions are provided. If you have an issue with Xero - you are on your own!!!!

Jesse
오스트레일리아의 Managing Director
이벤트 서비스, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

Xero is a Team Player

5.0 4개월 전

장점:

Xero has helped us reduce the amount of admin time we used to spend by automating and simplifying some of the most time consuming daily tasks. We love the ability to connect and reconcile our accounts, easily process payroll, sign up new staff and process credit card payments for better cashflow.

단점:

There's nothing I don't like about Xero. I'm just looking forward to more features and the ability to integrate with more external software in the future, increasing automation wherever possible.

Adeem
영국의 Director
가져오기 및 내보내기, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Timesaver!

5.0 3주 전 신규

주석: Very good, nice and snappy. Paired with Hubdoc it is a fantastic tool.

장점:

The best thing about Xero, or any decent accounting package, is just how time saving they can be when used properly. As the owner of a growing and busy small business, Xero has taken a massive load off my mind when it comes to invoicing and tracking what we are owed. I wouldn't be without it now.

단점:

We switched to Xero from Quickbooks and the only thing I miss is that Quickbooks had a feature in the search where you can search individual line items on invoices, very useful to find out what a specific customer was charged.