기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 18년 지원 경험

ServiceNow

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ServiceNow은(는) 무엇인가요?

성장하는 IT 조직이 팀 간 협업을 촉진하여 문제의 근본 원인을 식별하고 인시던트를 관리하여 생산성을 높일 수 있도록 설계된 IT 서비스 관리 솔루션입니다. ServiceNow는 팀에서 AI 지원 가상 에이전트를 사용하여 사용자 지정 템플릿을 사용하고 일반적인 고객 서비스 및 HR 상황과 관련된 요청을 관리하도록 지원할 수 있습니다. 플랫폼 기능에는 변경 및 릴리스 관리, 예측 인텔리전스 및 지식 관리가 포함됩니다.

ServiceNow은(는) 누가 사용하나요?

ITSM 공간을 대상으로 합니다. 여기에는 모든 규모, 모든 산업의 성장하는 조직이 포함됩니다.

ServiceNow 소프트웨어 - 1
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ServiceNow 소프트웨어 - 3
ServiceNow 소프트웨어 - 4
ServiceNow 소프트웨어 - 5

ServiceNow에 대해 확실하지 않으세요? 인기 있는 대안 제품과 비교

ServiceNow

ServiceNow

4.5 (306)
US$100.00
무료 버전
무료 체험판
73
100
4.2 (306)
4.2 (306)
4.3 (306)
시작 가격
가격 옵션
특징
통합
사용 편의성
비용 대비 가치
고객 서비스 소프트웨어
US$19.04
무료 버전
무료 체험판
112
100
4.2 (713)
4.3 (713)
4.3 (713)
녹색 등급 막대는 평균 등급과 리뷰 수에 따라 결정되는 최우수 제품을 보여줍니다.

ServiceNow의 다른 적합한 대안

JIRA Service Management
최상위 등급 기능
지원 티켓 관리
태스크 관리
티켓 관리
Jira
최상위 등급 기능
다중 프로젝트
문제 관리
태스크 관리
ArcSight
최상위 등급 기능
API
경보/통지
보고/분석
Visual Studio Code
최상위 등급 기능
Third-Party Integrations
버전 제어
코드 검토
Freshdesk
최상위 등급 기능
실시간 소비자 대면 채팅
지원 티켓 관리
티켓 관리

ServiceNow 리뷰

평균 점수

종합
4.5
사용 편의성
4.2
고객 서비스 소프트웨어
4.3
특징
4.5
비용 대비 가치
4.2

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Lillian
Lillian
미국의 Human Resources Generalist
검증된 LinkedIn 사용자
병원 및 의료, 10,000+ 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

ServiceNow helps us centralize our processes

4.0 작년

주석: Our distributed crew was able to get together and focus on a single source of information. Now that all incidences are being recorded in one place, we have more insight into how things are progressing.

장점:

Thanks to ServiceNow, our processes are much more streamlined. Assisted in creating a streamlined operation. Our remote team's efficiency increased once we established a central hub where everyone could access the same, reliable information.

단점:

There is some lag time when utilizing the dashboard, but I'm sure this will be addressed in a future update. In addition, I think the report function may use some tweaks.

Brittany
미국의 Help Desk Tech
정보 기술 및 서비스, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 6~12개월
리뷰어 출처

ServiceNow is a Great Resource for all MSP's

5.0 4주 전 신규

주석: Great, I used this software at the last company I worked for and it was helpful to have the ITBM ITOM, and ITSM all under one umbrella.

장점:

Customizable dashboard and workflow automation features helped us be unique and stand out in the MSP business.

단점:

Poorly maintained instances of service now can become bloated and hard to manage.

Jamon
미국의 Director of Process Operations
시설 서비스, 5,001~10,000 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Some clutter to sort through, but a versatile product for incident tracking

3.0 4개월 전

주석: Overall this is a competent tool, with enough customization options to provide versatility to accomplish wide-ranging use cases.

장점:

Versatile platform that can easily integrate into existing workflows/processes, including incoming email messages, to seamlessly launch incidents.

단점:

There can tend to be a lot of "clutter" to sort through with the default version of the incident ticket creation, which can make it difficult for ticket creators/users to filter through the traffic to find relevant updates.

Ajaykumar
인도의 Specialist
정보 기술 및 서비스, 10,000+ 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

고려된 대안:

Service now Ticketing tool

4.0 3개월 전

장점:

we can manage incident, task and create change.

단점:

service now Root ticket will create multiple task

Ahmed
미국의 Consultant Specialist
건강, 웰빙 및 피트니스, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처

What do I like about ServiceNow

5.0 5일 전 신규

주석: ServiceNow is an integral tool used across many functions in our organization, including problem management, incident management, and release management. It serves as a highly integrated platform that connects all these functions, making it easier to track progress, resolve issues, and ensure seamless communication across teams.

장점:

Easy user interface to navigate . You can create customized reports

단점:

performance is slow in some functions like on-call tab