기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 18년 지원 경험

EZO은(는) 무엇인가요?

본사의 우수한 자산 수명 주기 관리 소프트웨어를 사용하면 PO를 생성하고, 서비스를 예약하고, 공급업체를 쉽게 관리할 수 있습니다. 간편한 감가상각 관리 및 사용자 정의 보고서를 통해 정보에 기반한 비즈니스 의사 결정을 내릴 수 있습니다. RFID, 바코드 및 QR 코드 스캔을 위한 모바일 앱을 사용하고 규제 기관의 규정을 준수할 수 있습니다. 위치 및 유지보수 기록을 지원하는, 고정 자산 관리를 위한 필수 도구입니다. 또한 Zendesk 및 Jira와 통합을 지원합니다. 무료로 사용해보세요!

EZO은(는) 누가 사용하나요?

다양한 업종의 요구에 부응하기 위해 IT 자산, AV 장비, 가구, 건설 도구, 의료 장비 등 모든 유형의 항목을 쉽게 추적할 수 있도록 지원합니다.

EZO 소프트웨어 - 1
EZO 소프트웨어 - 2
EZO 소프트웨어 - 3
EZO 소프트웨어 - 4
EZO 소프트웨어 - 5

EZO에 대해 확실하지 않으세요? 인기 있는 대안 제품과 비교

EZO

EZO

4.6 (1,551)
US$40.00
무료 버전
무료 체험판
160
10
4.5 (1,551)
4.6 (1,551)
4.6 (1,551)
시작 가격
가격 옵션
특징
통합
사용 편의성
비용 대비 가치
고객 서비스 소프트웨어
US$19.04
무료 버전
무료 체험판
112
100
4.2 (713)
4.3 (713)
4.3 (713)
녹색 등급 막대는 평균 등급과 리뷰 수에 따라 결정되는 최우수 제품을 보여줍니다.

EZO의 다른 적합한 대안

JIRA Service Management
최상위 등급 기능
지원 티켓 관리
태스크 관리
티켓 관리
ServiceNow
최상위 등급 기능
SLA(서비스 수준 계약) 관리
사고 관리
티켓 관리
monday.com
최상위 등급 기능
만기일 추적
인벤토리 추적
제품 식별
Microsoft Excel
최상위 등급 기능
데이터 가져오기/내보내기
오프라인 액세스
협업 도구
NetSuite
최상위 등급 기능
Chart of Accounts
소득 및 대차대조표
손익계산서

EZO 리뷰

평균 점수

종합
4.6
사용 편의성
4.5
고객 서비스 소프트웨어
4.6
특징
4.5
비용 대비 가치
4.6

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Alwin
Alwin
아랍에미리트의 Purchase Officer
검증된 LinkedIn 사용자
인쇄, 201~500 직원
소프트웨어 사용 목적: 1~5개월
리뷰어 출처

Review of EZOfficeInventory

5.0 9개월 전

주석: This software meets our necessities. Our company is fanned out across the UAE and this permits us to follow the proprietors of every resource alongside planning their areas the nation over. Helpful "Receiving" and "Issuing" highlights function admirably for resources that much of the time change hands.

장점:

Ease to Use and understand Inventory Management is very accurate Asset Management is easily handled User Interface is simple and easy to understand. Traceability is very good.

단점:

Few Missing Features are there. Challenges in Usage for first time beginner Some Confusion at the initial stage

John
인도의 TechOps lead
정보 서비스, 51~200 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Why should we use EZ-Inventory and Why not

5.0 작년

주석: It overall good, As we are using it from last 3-4 years and we are very well satisfied with EZ services, afterall it helps us to manage our overall org inventory system.

장점:

Pros as per me :- 1. Easy to manage all the assets inventory. 2. Option to upload bulk assets inventory from excel sheet, It save hell lot of time. 3. You are many option of pulling out reports and thier custom report pulling feature is option , it has multiple options to cover in your excel sheet which you want to export. 4. User friendly UI

단점:

There are 2 cons :- 1. There is no option to create a parent state, I don;t know I have to create a parent substate as "decommisioned"but I was not able to do so, Then I have to create a custom substate under "Retired" section. 2. Reports dashboard should is not easy to understand, I took session from the ez team but they also not able to create that such type of report dashboard.

Nicolas
스페인의 Senior IT Specialist
컴퓨터 소프트웨어, 1,001~5,000 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Inventory Management made easy

3.0 10개월 전

주석: We have replaced our old spreadsheet with EZOfficeInventory and the result has been satisfactory

장점:

It has a great UI and it is really easy and fast to use. It has the features you need for tracking and renting material

단점:

It does not have advanced features such as better integrations with other systems. Filters could be improved as well

Angel
스페인의 IT Manager
자동차, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

EZOfficeInventory makes tracking our office equipment a breeze!

5.0 4개월 전

장점:

The software is intuitive and keeps everything organized. It's easy to use and saves us time.

단점:

The reporting features could use some improvement, and it would be helpful to have more customization options.

Jesse
미국의 Field Service Equipment Coordinator
재생 에너지 및 환경, 1,001~5,000 직원
소프트웨어 사용 목적: 1~5개월
리뷰어 출처

Qualus LLC

4.0 11개월 전

장점:

I like how user friendly it is. I'm able to easily utilize it's feature both on my computer and on the Mobile App.

단점:

I wish that they offered a GPS feature for assets managed with EZO.

EZO 응답

10개월 전

Thank you for sharing your experience with EZOfficeInventory! We're thrilled to hear that you find our platform user-friendly and accessible both on your computer and the mobile app. Regarding your suggestion for a GPS feature, we appreciate your feedback. While this specific feature isn't currently available, we're constantly exploring ways to enhance our platform based on user input like yours. We're glad you chose EZOfficeInventory for its affordability and robust features compared to competitors like ECP. Providing value to our customers is a top priority for us. If you have any further suggestions or questions, please don't hesitate to reach out. We're here to support you every step of the way. Best regards, EZOfficeInventory Team