기업의 더 효율적인 소프트웨어
선택을 위한 17년 지원 경험

LiveAgent은(는) 무엇인가요?

LiveAgent는 인바운드 소프트폰 기능이 포함된 완전한 기능의 지원 센터 소프트웨어입니다. LiveAgent는 BMW, Yamaha, Huawei, Orange 또는 Forbesfone과 같은 기업에서 전 세계 1억 5천만의 최종 사용자들에게 놀라운 고객 품질을 제공하기 위해 사용되고 있습니다. 이들과 함께 경쟁 우위를 확보하세요. 신용 카드 정보를 입력하거나 계약을 체결할 필요 없이 14일 평가판으로 시작해 보세요.

LiveAgent는 실시간 채팅, 전화 지원, 소셜 미디어 통합, 지원 포털 및 API를 비롯하여 180개 이상의 지원 센터 기능이 포함된 다양한 기능의 멀티 채널 지원 센터 소프트웨어입니다.

LiveAgent은(는) 누가 사용하나요?

전자상거래, 원격 통신, 보험, SaaS 분야의 다양한 중소기업, 스타트업 및 대기업을 대상으로 합니다.

LiveAgent은(는) 어디에 배포할 수 있나요?

클라우드 기반
온프레미스

공급업체 정보

  • QualityUnit
  • 설립 연도: 2004

LiveAgent 지원

  • 전화 지원
  • 24/7(실시간 담당자)
  • 채팅

사용 가능 국가

가나, 가봉, 가이아나, 감비아, 건지 및 기타 219개

언어

그리스어, 네덜란드어, 노르웨이어, 덴마크어, 독일어 및 기타 23개

LiveAgent 가격

시작 가격:

US$15.00/월
  • 예, 무료 체험판이 있습니다.
  • 무료 버전 없음

LiveAgent은(는) 무료 버전이 없지만 무료 체험판을 제공합니다. LiveAgent 유료 버전 시작 가격: US$15.00/월.

가격 요금제 무료 체험판 얻기

공급업체 정보

  • QualityUnit
  • 설립 연도: 2004

LiveAgent 지원

  • 전화 지원
  • 24/7(실시간 담당자)
  • 채팅

사용 가능 국가

가나, 가봉, 가이아나, 감비아, 건지 및 기타 219개

언어

그리스어, 네덜란드어, 노르웨이어, 덴마크어, 독일어 및 기타 23개

LiveAgent 동영상 및 이미지

LiveAgent 소프트웨어 - 1
LiveAgent 소프트웨어 - 2
LiveAgent 소프트웨어 - 3
LiveAgent 소프트웨어 - 4
LiveAgent 소프트웨어 - 5
6개 더 보기
LiveAgent 동영상
LiveAgent 소프트웨어 - 1
LiveAgent 소프트웨어 - 2
LiveAgent 소프트웨어 - 3
LiveAgent 소프트웨어 - 4
LiveAgent 소프트웨어 - 5

LiveAgent 특징

  • CMDB
  • CRM
  • IVR 소프트웨어
  • SLA(서비스 수준 계약) 관리
  • 검색/필터
  • 경고/에스컬레이션
  • 경보/통지
  • 계정 관리
  • 고객 기록
  • 고객 데이터베이스
  • 고객 세분화
  • 고객 지원
  • 고객 참여
  • 고객 환경 관리
  • 공유 수신함
  • 과제 관리
  • 네거티브 피드백 관리
  • 다중 스크립트
  • 다중 언어
  • 다중 채널 데이터 수집
  • 다중 채널 커뮤니케이션
  • 대시보드
  • 대화 내용/대화 기록
  • 동영상 회의
  • 레코딩
  • 맞춤 설정
  • 맞춤형 브랜딩
  • 맞춤형 양식
  • 맞춤형 템플릿
  • 매크로/템플릿 응답
  • 모바일 액세스
  • 문자-음성 변환
  • 문제 추적
  • 변경 관리
  • 보고 및 통계
  • 보고/분석
  • 분석
  • 사고 관리
  • 사용량 추적/분석
  • 사전 채팅
  • 상호 작용 추적
  • 설문 조사/여론 조사 관리
  • 설문조사 및 피드백
  • 셀프 서비스 포털
  • 소셜 미디어 모니터링
  • 소프트폰
  • 수신함 관리
  • 실시간 소비자 대면 채팅
  • 실시간 채팅
  • 액세스 제어/권한
  • 양방향 오디오 및 동영상
  • 양식 관리
  • 에이전트 인터페이스
  • 연락처 관리
  • 오프라인 양식
  • 온보딩
  • 우선순위 부여
  • 워크플로 관리
  • 원격 지원
  • 음성 맞춤 설정
  • 음성 메일
  • 이메일 관리
  • 이메일 추적
  • 이벤트 트리거 작업
  • 자동 라우팅
  • 자동 응답기
  • 자동 통화 분배
  • 전송/라우팅
  • 전체 텍스트 검색
  • 전화 키 입력
  • 제3자 통합
  • 지식 관리
  • 지식 기반 관리
  • 지오 타겟팅
  • 지원 티켓 관리
  • 채팅/메시징
  • 카탈로그 관리 소프트웨어
  • 캠페인 관리
  • 커뮤니케이션 관리
  • 컴퓨터 전화 통합
  • 콘텐츠 관리
  • 콜 센터 관리
  • 콜백 일정 관리
  • 큐 관리
  • 클라이언트 포털
  • 태스크 관리
  • 텍스트 편집
  • 템플릿 관리
  • 토론/포럼
  • 통화 기록
  • 통화 녹음
  • 통화 라우팅
  • 통화 모니터링
  • 통화 스크립팅
  • 통화 전송
  • 파일 공유
  • 파일 전송
  • 품질 관리
  • 피드백 관리
  • 협업 도구
  • 호출자 ID
  • 화상 채팅
  • 활동 대시보드
  • 활동 추적

LiveAgent 대안 제품 추천

36,000개 기업에서 사용되는 프리미엄 실시간 채팅 및 지원 센터 소프트웨어입니다. LiveChat을 통해 지원 팀을 고객 서비스 전문가로 바꿔보세요!
Intercom은 강력한 메시징 및 자동화 기능을 사용하여 기업의 고객 지원 방식을 혁신합니다.
Freshchat은 여러 채널을 통해 고객과 대화하는 고객 참여 팀을 위해 구축된 현대적인 메시징 소프트웨어입니다. Freshchat 자세히 알아보기
Freshdesk는 전 세계 50,000개 이상의 기업이 뛰어난 고객 환경을 구축할 수 있게 해주는 사용하기 쉬운 고객 서비스 소프트웨어입니다.
Gorgias는 Shopify, Magento 및 BigCommerce 스토어를 위한 올인원 고객 서비스, 고객 지원 및 실시간 채팅 헬프데스크입니다.
ServiceNow는 일일 지원 작업을 자동화하고 모든 작업 단위를 추적, 측정 및 처리하도록 지원할 수 있습니다. 쉽게 사용하고 확장할 수 있습니다.
애자일 분야에서 15년 이상의 경험을 갖고 있는 Jira는 성장을 위해 올바르게 기초를 쌓을 수 있는 최고의 팀 도구와 모범 사례를 제공합니다. Jira 자세히 알아보기
채팅, 회의, 파일 공유 등을 관리하는 데 도움이 되는, 비즈니스 커뮤니케이션용으로 개발된 클라우드 기반 애플리케이션입니다.

LiveAgent 리뷰

평균 점수

종합
4.7
사용 편의성
4.6
고객 서비스 소프트웨어
4.7
특징
4.6
비용 대비 가치
4.7

회사 규모(직원 수)별 리뷰

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Scott
Scott
미국의 Senior Director of Marketing
검증된 LinkedIn 사용자
컴퓨터 소프트웨어, 1,001~5,000 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

You'll be happy with LiveAgent, so make the transition right now!

5.0 작년

주석: LiveAgent's capacity to provide real-time customer assistance interaction and the ability to handle difficulties in real time is something I much appreciate. I particularly enjoy how simple it is to connect with popular social networking sites in order to centralize all conversations with clients.

장점:

LiveAgent has one of the greatest customer care teams out there, making it a top-tier customer service solution. Everything is straightforward and can be learned quickly. The process of putting it into action required zero wasted time. I appreciate the safeguards that keep our clients' information safe. In addition, I like the built-in live chat tools that guarantee first-rate, real-time customer service and make it simple to connect with and understand our clientele. All things considered, it's an excellent customer care product that any business serious about providing top-notch support to its clientele should definitely invest in.

단점:

The help desk is there to quickly and simply fix any minor issues that may arise. As far as I can see, I don't have any problems at all.

QualityUnit 응답

작년

Hi Scott, Thank you very much for your kind review. We are pleased that you have been satisfied with LiveAgent and the benefits it brings to your everyday work-life, as well as the support provided by our team. Keep up the amazing work! -LiveAgent team

Christian
Christian
미국의 Human Resources Manager
검증된 LinkedIn 사용자
건강, 웰빙 및 피트니스, 1,001~5,000 직원
소프트웨어 사용 목적: 1년 이상
리뷰어 출처

Our support communications are centralized with LiveAgent

4.0 작년

주석: The pricing structure is the one thing I'd like to see altered. They've made it possible to aggregate feedback from many channels—including Twitter, Instagram, and Facebook—but unfortunately, doing so costs an additional $39 per channel.

장점:

It's great that we can designate a single administrator to sort incoming emails, allocate them to the appropriate agents, and monitor their responses until the problem is resolved.

단점:

The safety, the ease of usage, It's the greatest there is since it's so simple to implement, integrate, administer, and utilize; there are never any misunderstandings or missteps in the communication.

QualityUnit 응답

작년

Hi Christian, Thank you very much for your kind review. We are glad to hear that LiveAgent has been the right choice for you and that you have been satisfied with the benefits it brings to your everyday work life. Our team is available 24/7 via chat and email so don't hesitate to reach out in case of any questions or issues, including any pricing queries! -LiveAgent team

Jonathan
네덜란드의 Marketing
소비자 가전, 2~10 직원
소프트웨어 사용 목적: 무료 체험판
리뷰어 출처

Awesome Software for Your Business

5.0 지난달 신규

주석: Amazing so far. So many more capabilities than I sm used to.

장점:

We are an electronic repair shop that came from Pure Chat and we are in love with all the capabilities of this software. More affordable and more offerings equals success! I highly recommend.

단점:

Nothing yet! Been testing for two weeks now and it is perfect.

Alberto
스페인의 Operations Director
마케팅 및 광고, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 2년 이상
리뷰어 출처
출처: SoftwareAdvice

Mediocre lifecycle management

3.0 3년 전

주석: It has been from more to less. In the last 3 years has barely evolved (if not regressed), not being anymore a market leader. If I still haven't changed is due to all integration I have already done with the app.

장점:

It's a really useful omnichannel tool, which requires mid-size effort to configure and obtain an inmediate profit.

단점:

Development and support are on their own. They add/ change / delete functionalities without further notice. It's quite frustrating when a given morning your agents tell you that something you have been using for years is not working and when you reach support team responds saying that this feature never existed, as you are idiots. This issue could be easily solved if product team would submit a regular/weekly email with the content of the product roadmap, so teams can addapt in advance their operation to deleted/changed/added functionalities.

QualityUnit 응답

3년 전

Hello Alberto, thank you very much for your honest review. We are happy to see that you find LiveAgent a useful omnichannel tool but at the same time, we are also very sad to hear about your negative experience. We are gathering the suggestions and features requested from our customers plus we have some internal initiatives to keep the growth of our solution. Recently we have been slowed down by a code refactoring that cannot be seen by users as an immediate improvement, but it's very important in a long term. All the changes can be found here in our changelog -> https://dev.ladesk.com/ and also in our blog post here -> https://www.liveagent.com/blog/news/ which is highlighting the most significant changes. Anyways, I will pass your feedback about the potential improvement of sharing the details about upcoming changes to our manager. I am again very sorry if there has been any change that caused you any inconvenience.

Carole
프랑스의 Full Professor, Dean of the Biotechnology and Bioinformatics department of INSA Lyon
고등 교육, 11~50 직원
소프트웨어 사용 목적: 무료 체험판
리뷰어 출처

Best quality/cost ratio among several ticketing systems I tried

5.0 3개월 전

주석: Rather good, I have tested several tools and this one has the best quality/cost ratio. I would like to extend my trial period to make a demo to my colleagues and to my financial direction at the beginning of September, if possible.

장점:

There is no time or storage space limits on the tickets The cost is affordable The servers can be in Europe and the system is RGPD-compliant The integration with Zimbra is also a plus (although I could not test it in the free trial)

단점:

In case the student sends an email to me instead of the support address, I would like to forward it to the support address and to see a ticket associated to the student (not to me). When I forward a message to the support address, this automatically creates a ticket (this a good) but I have to manually re-assign the [sensitive content hidden] to the original expeditor. It would be better if LiveAgent automatically assigned the ticket to the original expeditor.

QualityUnit 응답

3개월 전

Hi Carole, Glad to hear you find LiveAgent affordable with no storage limits. Regarding your feedback on ticket reassignment, it's noted. We recommend setting forwarding rules to automatically route emails correctly. For extending your trial, please contact our support team directly so we can assist you. - The LiveAgent Team